Subject: Teabenõue
From: Emdan <[email-masked]>
To: "[email-masked]" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 11:17:41 +0300

Tere

Käesolevaga esitab Messauto OÜ Transpordiametile, kui teabevaldajale 
teabenõude teabevaldaja valduses olevate nõuete teadasaamiseks.. Messauto 
OÜ soovib tuua Eestisse teisest Euroopa Liidu liikmesriigist puksiirauto 
(veoauto registrimassiga 5500kg)  osutamaks tasulist veoteenust mis nõuab 
tasulise veoseveo tegevusluba kui ka avariiliste ja katkiste sõidukite 
vedu.

Eesmärk on kõnealuse puksriiautoga osutada teenust järjepanu Eesti 
Vabariigis vähemalt järgmised 1-2 aastat. Seoses sellega soovib Messauto 
OÜ teabevaldajalt teada, millised on teabevaldaja nõuded välisriigi 
registrisse jääva sõidukiga (veoauto registrimassiga 5500kg) tasulise 
veoteenuse osutamiseks Eesti Vabariigis?

Tervitades,
Emdan Saaremets
Messauto OÜ Juhatuse liige
GSM 5227845

Messauto OÜ
Raua 22 Tartu 50106
www.messauto.ee